Els diccionaris

Alumni_

[CAT]
Un projecte cultural que té com a objectiu fer reviure i difondre paraules poc utilitzades de la llengua catalana a través de diferents suports i formats.
Una col·lecció temàtica que explora el significat literal i emocional de les paraules.

Un projecte de Marta Salarich Bardia, alumni de BAU, que es va presentar fa uns dies a Vic i que ara arriba a Barcelona.
El primer número de la col·lecció té format editorial i té com a tema la Festa. Les celebracions existeixen des de sempre i arreu. Es festegen els aniversaris, les bones notícies, l’amor, els comiats i també la mort. Hi ha festes paganes, religioses i d’altres polítiques. Tota excusa és bona per celebrar i gaudir de la vida com si fos una festa.
La presentació del projecte ha pres el nom de Sarau, una celebració que convida a la gent a endinsar-se en un univers de festa a través de paraules i manifestacions.

Divendres 20 i dissabte 21 d’octubre
De 18 a 22,30
Galeria Visions
Igualada 4, Gràcia, Barcelona

Los diccionarios
Alumni_

[CAST]
Un proyecto cultural que tiene como objetivo hacer revivir y difundir palabras poco utilizadas de la lengua catalana a través de diferentes soportes y formatos.
Una colección temática que explora el significado literal y emocional de las palabras.
Un proyecto de Marta Salarich Bardia, alumni de BAU, que se presentó hace unos días en Vic y que ahora llega a Barcelona.

El primer número de la colección tiene formato editorial y tiene como tema la Festa. Las celebraciones existen desde siempre y en todas partes. Se celebran los aniversarios, las buenas noticias, el amor, las despedidas y también la muerte. Hay fiestas paganas, religiosas y otras políticas. Cualquier excusa es buena para celebrar y disfrutar de la vida como si fuera una fiesta.

La presentación del proyecto ha tomado el nombre de Sarau, una celebración que invita a la gente a profundizar en un universo de fiesta a través de palabras y manifestaciones.

Viernes 20 y sábado 21 de octubre
De 18 a 22,30
Galería Visions
Igualada 4, Gràcia, Barcelona

Share