New Designers Awards Neo2 by Sancal

Alumni_

[CAT]
Neo2 i Sancal són els responsables de la creació d’aquests premis – els New Designers Awards- dividits en 2 categories: moda i producte de l’hàbitat. Uns guardons que premien el futur del present i que organitzen una exposició dels premiats durant el mes de febrer al Centre Cultural Galileu de Madrid dins de la programació del Madrid Design Festival.

Sergio Castaño Peña, alumni de BAU és un dels 12 guanyadors amb el seu projecte “Aceite de Palma”.
Aceite de Palma neix el 2017 com a estudi de la percepció estètica en la societat. El projecte interpreta 15 arquetips de persones de la perifèria de Barcelona; amb aquest exercici relativitza els conceptes convencionals de bellesa i lletjor. Costumisme surreal, sobreproducció absurda o exclusió són alguns dels conceptes subjacents a la feina.

Sergio defineix el disseny com “el fet de pensar en tots els caps per lligar a l’hora de concebre alguna cosa. Gràcies a ell estem envoltats de coses pràctiques o atractives” i nou com “un concepte molt relatiu. A mi el que més m’inspira són els estereotips comuns, així que no em sento pressionat amb la idea de novetat“. Una altra de les seves opinions és que “el més cool està underground“.

Més informació dels premis aquí

 

New Designers Awards Neo2 by Sancal
Estudiantes_

[CAST]
Neo2 y Sancal son los responsables de la creación de estos premios – los New Designers Awards- divididos en 2 categorías: moda y producto del hábitat.
Unos galardones que premian el futuro del presente y que organizan una exposición de los premiados durante el mes de febrero en el Centro Cultural Galileo de Madrid dentro de la programación del Madrid Design Festival.

Sergio Castaño Peña, alumni de BAU es uno de los 12 ganadores con su proyecto “Aceite de Palma”.
Aceite de Palma nace en 2017 como estudio de la percepción estética en la sociedad. El proyecto interpreta 15 arquetipos de personas de la periferia de Barcelona; con este ejercicio relativiza los conceptos convencionales de belleza y fealdad. Costumbrismo surreal, sobreproducción absurda o exclusión son algunos de los conceptos que subyacen en el trabajo.

Sergio define el diseño como “el hecho de pensar en todos los cabos sueltos a la hora de concebir algo. Gracias a él estamos rodeados de cosas prácticas o atractivas” y nuevo como “un concepto muy relativo. A mí lo que más me inspira son los estereotipos comunes, así que no me siento presionado con la idea de novedad”. Otra de sus opiniones es que “lo más cool está underground”.

Mas información de los premios aquí

Share